Notice: Функция comments_popup_script с версии 4.5.0 считается устаревшей. Альтернативы не предусмотрено. in /home/meha/sites/wp-includes/functions.php on line 4343
Новини

Saga Furs запускає проект ALBA для популяризації використання норки та лисиці у західному світі

Saga Furs запускає проект ALBA для популяризації використання норки та лисиці у західному світі

Намагаючись максимізувати вигоду для наших фермерських та торговельних громад, Saga Furs цього сезону розпочала спеціальний проект для західного світу. Ми називаємо його проектом ALBA, що перекладається як світанок або перше світло дня. Оскільки на Заході зростає тенденція носіння будь-якого виду хутра, ми відчуваємо, що зараз саме час скористатися цим.

У рамках проекту ALBA Saga виявить та звернеться до сотень західних брендів у Північній Америці та Європі, які не використовують натуральне хутро. Наша кінцева мета — залучити нових покупців та створити більше конкуренції, щоб мати реальний вплив на ціни норки та лисиці в аукціонному залі. Не лише для того, щоб зміцнити наших фермерів, які є нашими ключовими зацікавленими сторонами, але й щоб допомогти створити більше виробничих можливостей та контрактів для торгівлі, одночасно підвищуючи видимість натурального хутра на ринках.

Наша інформаційно-просвітницька робота розпочалася лише кілька тижнів тому, і хоча ми все ще перебуваємо на початкових стадіях, ми вже провели зустрічі з новими брендами в Копенгагені, Мюнхені та Нью-Йорку. Це чудові можливості поділитися сталим аспектом нашої галузі як передумовою довіри. Крім того, ми покажемо їм безліч модних та технічних варіантів, доступних через Saga Furs Creative Hub, перш ніж представити їм ремесло та майстерність, що передається поколіннями, доступну в їхніх регіонах.

Наша передова робота зі сталого розвитку допомагає брендам захищати свої ланцюги поставок

Ми відчуваємо відповідальність як єдиний аукціонний будинок, що належить фермерам, просувати такі проекти, як ALBA. Однією зі спільних передумов у наших обговореннях досі було те, що бренди шукають надійних торгових партнерів для захисту своїх ланцюгів поставок. На щастя, Saga має сильні позиції, щоб бути для них таким партнером, завдяки нашій понад 20-річній відданості принципам сталого розвитку, інвестиціям у системи відстеження Saga Furs та іншим нашим заходам у сфері сталого розвитку як публікованої компанії. Ґрунтуючись на цих існуючих інвестиціях, ми сподіваємося, що для нас відкриється більше можливостей надихнути їх на нові колекції.

Норка, відсортована у Вісконсині та Вантаа, була використана у зразках Creative Hub, які надихають бренди по всьому західному світу. Вибір включав чорні, пастельні, білі та інші типи.

Цей проект вимагатиме багато доброї старомодної роботи; безлічі дзвінків, спроб забезпечити зустрічі та поїздок, щоб доставити щорічну колекцію Fur Vision®, джерело свіжого натхнення, безпосередньо до їхніх дверей. Ми вважатимемо успіхом кожен новий бренд, який включає хутро у свої колекції, і відкриватимемо канали зв’язку з тими, хто цього не зробив.

To Top